מרפאת עידנים - טיפטיפול אורגנו ושמן זית
דף הבית >> ספריית הטיפים שלנו >> טיפטיפול אורגנו ושמן זית

האורגנו במטבח הביתי
תרומתו לחיזוק מערכת החיסון - טיפ לחורף

יתרונותיו הרפואיים של האורגנו:

צמח האורגנו הוכח במחקרים רבים כבעל יכולת השמדה של חיידקים רבים, וירוסים ופטריות כולל מגוון חיידקים העמידים בפני תרופות אנטיביוטיות. בשל כך הוא זכה לתואר של "קוטל החיידקים הטבעי" ונחשב כתחליף טבעי וחזק ביותר לאנטיביוטיקה.

זהו אחד מהצמחים הנחקרים ביותר, ומחקרים רבים הוכיחו שהוא בעל השפעה יעילה לא פחות מזו של האנטיביוטיקה המסחרית כנגד טווח רחב של חיידקים, בהם חיידקים מסוכנים העמידים בפני תרופות אנטיביוטיות.

השמן המופק מצמח האורגנו מתאים לטיפול בשפעת, ברונכיט, סינוסיטיס, אסטמה, דלקת ריאות, קנדידיאזיס, זיהומים פטריתיים, כיבי קיבה תריסריון, אקנה, דלקת פרקים, ריח פה ועוד ועוד...

צמח האורגנו נחקר מדעית וממצאי המחקרים פורסמו בירחונים מדעיים מקצועיים ומובילים. ריכוז המחקרים שנעשו, יצר צבר הוכחות מדעיות לכך ששמן האורגנו הפראי הוא אנטיביוטיקה טבעית רבת עוצמה.

שמן האורגנו נמצא במחקרים בטוח לשימוש, ללא תופעות לוואי. הוא אינו מומלץ לנשים הרות ומניקות וכן לנוטלים תרופות נוגדות קרישה.

שימוש יומי במטבח לשיפור בריאות המשפחה:

הכנו לכם סרטון קצר (3:30) בו רועי סופר, מספר לנו על דרך יחודית ונוחה לשימוש בצמח האורגנו במטבח הביתי. צפו בסרטון ותרמו לבריאות המשפחה.

השריית צמח האורגנו בשמן הזית מקנה לשמן הזית טעם מיוחד והוא נהדר לשימושים רבים כדוגמת תיבול, בישול ועוד... השימוש בשמן המושרה מעודד תהליכים חיסוניים בגוף ועוזר לגוף למנוע מחלות ולהתמודד עם מצבי מחלה. זוהי דרך פשוטה ומקורית לשימוש בצמח האורגנו בשימוש יומי.
השימוש בצמח בצורה זו הינו מתון ביותר ועל כן מתאים לרוב האוכלוסיה ומצויין ליישום במיוחד בתקופת הסתיו והחורף.

מיצוי שמן אורגנו:
במידה וחליתם, מיצוי של שמן אורגנו הינו אחד הפתרונות הטובים ומומלץ להחזיקו כחלק מארון התרופות הביתי.
ניתן לרכוש דרך המרפאה, שמן אורגנו אורגני איכותי לשימוש במצבי מחלה שונים כדוגמת שפעות, ברונכיט, סינוסיטיס, אסטמה, דלקת ריאות, קנדידיאזיס, זיהומים פטריתיים, כיבי קיבה תריסריון (הליקובקטר פילוריס), אקנה, דלקת פרקים ועוד.

עלות השמן:
85 ש"ח 10 מ"ל.
עלות משלוח 5 ש"ח דמי משלוח דואר ישראל.
ניתן כמובן לאסוף את השמן מהמרפאה.

* ברכישת שמן אורגנו, תקבלו דף הסבר על דרכי השימוש ומינונים בהתאם למחלות השונות וגיל המטופל.

* הערה: שמן האורגנו הינו שמן טיפולי המיועד לטיפול במצבי מחלה שונים בזמן המחלה עצמה. הוא אינו מיועד לחיזוק מערכת החיסון או כטיפול מונע למחלות.

לרכישה, הכניסו את פרטיכם בתיבה מטה ואנו נחזור אליכם
או התקשרו 09-7430045

[[ טופס מוטמע]]
בברכת בריאות,
צוות מרפאת עידנים 09-7430045
רפואה עתיקה - בעידן חדש
הבית לבריאות המשפחה
אהבתם? הטיפ עזר לכם? שתפו אותי בפייסבוק
בא לכם לפרגן או לשאול ? אתם מוזמנים לעשות זאת כאן למטה

הגעתם לכאן במקרה? אתם רוצים לקבל עוד טיפים שיעזרו לכם לשמור על בריאותכם ובריאות משפחתכם?

Go Back  Print  Send Page

תוכן אתר זה הינו לצורכי מידע בלבד ואינו מיועד לאבחנה או טיפול של כל מצב רפואי כל שהוא

עמוד הבית  |  צוות המומחים של עידנים  |  הקטנטנים של עידנים  |  מתנות לבחירתכם   |  סרטונים  |  צרו עמנו קשר

מפת האתר  |  חזור למעלה